5 nov 2012

Whisky adventskalender / Gin adventskalender

Waar is de tijd van de adventskalenders. Elke dag een nieuw chocolaatje en als mama niet keek stiekem ook dat van de volgende dag opeten. Mischien moet ik dit jaar thuis maar eens opnieuw een adventskalender ophangen. 't Is dat ik niet 's werelds grootste whiskydrinker bent, anders was de whisky advent calendar van de Master of Malt  wel een kanshebber. Achter elk van de 24 deurtjes schuilt er een dram whisky, dat is dus 3 cl per dag, waaronder eentje van een 50 jaar oude Schotse single malt. Liefhebbers moeten er wel zo'n 220 dollar ofte 187 € voorover hebben. Voor mij net iets van het goede teveel.

Whisky adventskalender

Misschien de 'Ginvent kalender' maar eens overwegen. Evenveel dagen en bijgevolg evenveel flesjes, maar wel aan de helft van de prijs en vooral... gin! Rest enkel de vraag of ik mezelf dit jaar een vroeg kerstcadeautje ga geven of niet. Ik dacht het wel!

Ginvent Kalender - soon to be mine

1 opmerking:

ruou martell zei

One of those which is building its mature character from the back forwards. It ticks all the boxes: salty, smoky, fruity, oily and sweet. Young, but built for impact.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...